Wednesday, 22 August 2012


Tomorrow Meet

sekarang 6.25 a.m tak tidok lagi dok dengan deni bercakap . sekarang baru rasa lega dah bila deni cakap macam to . apa pun aku jugak kena em nak buat macam mana memang tak boleh berubah daripada sikap mengamok bebai dengan sangka buruk . betoi jugak deni cakap tadi aku dah kawan dua tahun lebih tu jugak asyik duk sangka buruk jhe dekat dia em ==' oke mintak maaf la . 
settle dah tadi pasal detu em macam bodoh aku sumpah sapa dok gaggu perasaan aku , aku sumpah tak bahagia nanti hang hangrasa bila hang ada marka yg hang sayang macam nak rak . memang aku pendam sekrang aku simpan aku nak tengok lepas ni pulak apa pulak nak jadi . 
oke sekrang tadak apa dah semua elok dah cuma aku berdendam dengan detu yg ganggu perasaan hati aku bagi aku bergaduh . em dia pun dah tidok kan tdi strt pkoi dua or tiga aku tak bagi dia tidok sekrg bru dia bole tidok sorry boo buat macam tu kat dia sebb nak bg puas hati aku jhe to aku buat boo mcm to :')